יו"ר 'העבודה': "אם היועמ"שית תפוטר זו הכרזת מלחמה"

מהדורת הבוקר 2 Comment on יו"ר 'העבודה': "אם היועמ"שית תפוטר זו הכרזת מלחמה"

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי במהדורת הבוקר: "מי שרוצה להגיע לפשרות לא מאיים בפיטורי היועמ"שית. היא שומרת סף אמיצה, אם היא תפוטר – זו הכרזת מלחמה של הממשלה על הציבור הישראלי. זה דבר שנעשה במשטרים אפלים"

צילום: Hadas Parush/Flash90
8:32
28.04.24
חדשות קול חי No Comments on הכלה? צה"ל הגיב לשיגורים לעבר מירון בשני טילים בלבד

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי אומרת לדוד חכם במהדורת הבוקר (שני), כי אם הממשלה תחליט לפטר את היועצת המשפטית לממשלה – זו תהיה "הכרזת מלחמה".

בפתח הריאיון התייחסה מיכאלי להידברות בבית הנשיא: "אסור היה ללכת לשיחות האלה. התנגדתי לזה מראש והצטרפתי לזה רק אחרי שחברי לאופוזיציה הסכימו להם. הם נתנו לנתניהו לגיטימציה וזמן לדבר הבלתי לגיטימי הזה. נתניהו רימה את כולם. בפועל, אין וועדה לבחירת שופטים כרגע".

"מי שרוצה להגיע לפשרות לא מאיים בפיטורי היועמ"שית", תקפה מיכאלי. "היא שומרת סף אמיצה, אם היא תפוטר – זו הכרזת מלחמה של הממשלה על הציבור הישראלי. זה דבר שנעשה במשטרים אפלים".

היא טענה כי אף שהממשלה זכתה לרוב בבחירות, האופוזיציה היא זו שתקבע מה מותר לממשלה לעשות ומה לא: "יש להם 64 מנדטים אבל אין להם רוב בציבור לרפורמה. אנשים נפגעים מזה כלכלית. אנשים משלמים בדם על הנזקים הביטחוניים של הממשלה. אי אפשר לעשות הכל בשם הרוב. אי אפשר למחוק את הצד השני".

לטענתה, הממשלה הקודמת בה כיהנה כשרה, התחשבה בכלל הציבור: "פעלנו באופן ממלכתי להפליא לטובת כל הציבור. גם חרדים משלמים הרבה פחות על תחבורה ציבורית בזכותנו. יהודה ושומרון בתקופתנו הייתה מטופלת כמו שטופלה בכל ממשלות הימין".

לאחר שהמגיש דוד חכם טען בפני מיכאלי כי הממשלה בראשות בנט עשתה ככל העולה על רוחה, בין היתר בהסכם הגבול הימי עם לבנון, מינוי רמטכ"ל בממשלת מעבר והעברת תקציבי עתק לרע"מ, תקפה השרה לשעבר באומרה כי הוא "מדקלם תעמולה" בזויה של נתניהו ו"משתתף בהסתה".

בהתייחסה לנושא המכת"זיות ואלימות המשטרה, טענה מיכאלי כי היא תמיד יצאה באופן עקבי נגד אלימות משטרתית. היא הוסיפה כי כאן מדובר ב"אלימות שאין לה הצדקה למחאה מאוד לא אלימה".

עוד טענה יו"ר מפלגת העבודה בריאיון, כי "ביטול עילת הסבירות נועדה לאפשר לפטר את היועמ"שית".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אם הייתי רופא א.א.ג הייתי ממציא מכונה שאנשים ישמעו את עצמם
    מרי אזרחי זו הכרזת מלחמה

  2. 1

    צריך לזרוק את היועצת מיד לא לפטר אותה
    זבל שכמוה וכמוך הגברת מירב מיכאלי אין לכם מקום
    בכנסת ישראל